söndag 5 februari 2012

Söndag 5 Feb


Då var jag här igen.
Just nu leker jag mest med min spruta och
det tar sig mer och mer. Snart vågar jag nog
till och med att spruta på en "riktig" tank.
* Nytt problem jag fick var när jag tog bort min
maskerings tejp och fick med en bit av underliggande
färg. Hum funderingar - Vänta längre innan jag
maskerar och riv av tejpen försiktigare.

I går lördags var jag på IPMS Öresunds Swap.
Jag sålde av lite böcker och bytte till mig ett resin
inrednings sett till Tamiyas Kings Tiger. Jag hittade
även 2 olika ets sett till Kings Tigern. Så nu är den fullbordad.
Ytterligare en Tamiyas M4A1 Sherman inköpptes. Samt en
Italeri motorcykel med sidovagn.

Fick inte direckt sålt någon tank. SÅ lade ut 4 st på tradera
när jag kom hem. Just nu är 3 sålda. Så nu får de nya plats i
hyllan =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar